2010-11-17

6. Your day.

Håll i er, för nu blir det spännande. Detta var min dag i går:

Gick upp vid 7. Satte mig vid datorn och gjorde klart ett jobb.

Lämnade hemmet vid 10. Lämnade in bilen på service.

Åkte till kontoret. Jobbade. Åt lunch med mina kollegor.

Vid 14 assisterade jag min kompis kille, som skulle ge ögondroppar till en motvillig knappt ettårig dotter (jag höll fast henne, han droppade). Stackars barn...

Vid 17 hämtade jag ut bilen på verkstaden. Betalade och såg glad ut (nåja). När det är vinter tänker jag alltid att jag vill sälja bilen, för den är mest till besvär. Men på sommaren är det rätt fint att kunna åka på bilutflykter!

Sen åkte jag hem, gick till affären, "lagade mat" (fiskpinnar och pommes, allt halvfabrikat = jag är världens sämsta människa! Men det är ju gott! *skäms bara lite*).

Kollade sen på den spanska skräckisen "I barnkammaren". Lite läskig var den! Efter det fick SVT Play bjuda på en dokumentär om Sverigedemokraternas väg in i riksdagen.

Sen var jag trött och gick och la mig. God natt!

Inga kommentarer: